EN
Rozświetlona widownia Teatru Słowackiego. Widok z pierwszego piętra po skosie. W centralnym punkcie zdjęcia opuszczona na scenę kurtyna Henryka Siemiradzkiego. Po lewej stronie widoczne loże na trzech  piętrach. W lożach najbliżej sceny zamontowane są reflektory i głośniki teatralne. W pozostałych lożach widoczne puste krzesła, nad którymi wiszą bordowe kotary ze złotymi frędzlami. Przed sceną stoją cztery rzędy bordowych krzeseł. Sufit bogato zdobiony w kolorach złota, ecru i w brązach. Widownia jest pusta.

PILNE! Komunikat Teatru

Drodzy Widzowie,
Polski rząd ogłosił stan epidemii. W związku z tym wszystkie instytucje kultury pozostają zamknięte dla widzów do odwołania. Z przykrością jesteśmy więc zmuszeni poinformować, że nie zobaczymy się na razie w Teatrze Słowackiego. Wasze bilety zachowują jednak ważność do końca roku. Nie oddawajcie, zaczekajcie! Nie wiemy jeszcze kiedy, ale na pewno się spotkamy. Już nie możemy się doczekać.

Tymczasem zaś dbajmy o siebie, trzymajmy się zdrowo i uśmiechajmy się do siebie. Wspólnie, odpowiedzialnie damy radę!

PS. A skoro Wy nie możecie przyjść do nas, to my spróbujemy jakoś trafiać do Waszych domów. Śledźcie nasze profile na mediach społecznościowych – będzie się działo!

W związku z dużą ilością pytań i wątpliwości dotyczących zakupionych biletów na odwołane spektakle informujemy:

Zgodnie z zaleceniami nie prowadzimy w tym momencie działalności w budynku i oddziałach Teatru. Po zdjęciu obostrzeń przygotujemy dla Państwa nowy repertuar na kolejne miesiące i opublikujemy go na naszej stronie www.

Pracownik Biura Rezerwacji Biletów skontaktuje się z Państwem i zaproponuje nowy, dogodny termin wybranego spektaklu. Wspólnie postaramy się dopasować termin zgodnie z Waszymi oczekiwaniami. Prosimy o cierpliwość.

Jeżeli rezygnują Państwo z zakupionych biletów i nie chcą czekać na ustalenie nowego terminu prosimy o kontakt do nas z taką informacją na adres email: bilet@teatrwkrakowie.pl 

- w przypadku biletów zakupionych przez internet w celu dokonania zwrotu w mailu prosimy podać tytuł spektaklu, datę, nazwisko podane przy zakupie oraz ID transakcji. Pieniądze zwrócimy przelewem na konto, z którego otrzymaliśmy płatność.

- w przypadku biletów zakupionych bezpośrednio w kasie teatru prosimy o zwrot biletu wraz z paragonem w kasie po jej ponownym otwarciu (aktualnie kasa nieczynna do odwołania). Jeżeli nie możecie Państwo czekać, bilety można zwrócić za pośrednictwem Poczty Polskiej. W przesyłce należy umieścić bilety wraz z paragonem oraz numer konta, na który Teatr ma dokonać zwrotu środków. Można też, to samo przesłać scanem na adres bilet@teatrwkrakowie.pl na tej podstawie również dokonamy zwrotu.

- vouchery zakupione w kasie Teatru automatycznie przedłużają swoją ważność.

PRZYPOMINAMY, ŻE KASA TEATRU I BIURO OBSŁUGI WIDZA AKTUALNIE JEST NIECZYNNE.

PRACUJEMY ZDALNIE.

Kontakt:
e-mail: bilet@teatrwkrakowie.pl 
kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-14.00 pod numerem 605 416 419
 

Do zobaczenia wkrótce w Teatrze!

Komunikat PJM ws. zawieszenia działalności instytucji kultury