Rezerwacja i sprzedaż
Biuro Informacji i Rezerwacji biletów - czynne od wtorku do piątku w godz. 10.00 - 16.00. Tel. 12 424 45 25, 12 424 45 28
Szczegółowe informacje na temat rezerwacji indywidualnych i grupowych
Rezerwacja indywidualna (max 10 biletów)
1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie lub osobiście w Biurze Informacji i Rezerwacji.
2. Zarezerwowane bilety należy wykupić w terminie uzgodnionym z Biurem Informacji i Rezerwacji Biletów w Kasie Teatru płacąc gotówką lub kartą płatniczą.
3. Rezerwacje, które nie zostaną wykupione w ustalonym terminie zostają automatycznie anulowane, a miejsca trafią ponownie do sprzedaży.
4. Prosimy o przemyślane zakupy gdyż zwrotów nie przyjmujemy.
5. Nie prowadzimy rezerwacji biletów w dniu przedstawienia, możliwy jest wtedy wyłącznie zakup biletów w kasie teatru oraz za pośrednictwem strony www.teatrwkrakowie.pl przez zakładkę Kalendarium i ikonę BILETY. Grafika BILETY wyświetla się przy danym spektaklu.
Rezerwacja grupowa (powyżej 10 biletów)
1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie (12 424 45 25 lub 12 424 45 28) lub osobiście w Biurze Informacji i Rezerwacji Biletów. Biuro czynne od wtorku do piątku w godzinach 10.00 - 16.00.
2. Rezerwacja wymaga potwierdzenia pisemnego:
Formularz zamówienia biletów grupowych plik PDF należy wydrukować, wypełnić, podbić pieczątką, a następnie tego samego dnia wysłać skan na e-mail: bilet@teatrwkrakowie.pl
3. Zarezerwowane bilety należy wykupić w terminie ustalonym podczas rezerwacji w Kasie Teatru lub wykonać przelew na konto Bank Pekao S. A. nr 21 1240 2294 1111 0010 1739 3880.
4. Liczba miejsc podanych na formularzu, nie jest ostateczna i może ulec zmianie najpóźniej w dniu wykupu biletów.
5. Rezerwacje grupowe, które nie zostały opłacone w terminie podanym przez Biuro Informacji i Rezerwacji Biletów są automatycznie anulowane, a miejsca skierowane ponownie do sprzedaży.
6. Opłacone przelewem bilety grupowe można odbierać w kasie Teatru w dniu spektaklu, najpóźniej pół godziny przed jego rozpoczęciem.
Sprzedaż stacjonarna:
1. Sprzedaż biletów prowadzi:
- kasa Teatru przy pl. Św. Ducha 1 (róg budynku) czynna od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18:00, z przerwą między godz. 14:00-14:30, w soboty i niedzielę na 2 godziny przed spektaklem.
- kasa w MOS (ul. Rajska 12) - czynna na 2 godziny przed granym spektaklem
2. Płatności za bilety w kasach Teatru można dokonywać gotówką lub kartą płatniczą. Teatr nie odpowiada za ewentualne przerwy w obsłudze płatności kartą z przyczyn operatora systemu.
Sprzedaż internetowa:
1. Bilety można zakupić on-line i dokonać płatności w wybrany przez siebie sposób:
kartą lub przelewem bankowym poprzez stronę www.teatrwkrakowie.pl przez zakładkę Kalendarium i ikonę BILETY. Grafika BILETY wyświetla się przy danym spektaklu.
2. Płatność za bilety jest obsługiwana przez pośrednika płatności on-line: Serwis Przelewy24, należący do PayPro S. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, tel. +48 61 64 293 46, NIP: 779-236-98-87 www.przelewy24.pl
3. Jednorazowo w trybie on-line można zakupić max 10 biletów.
4. Panel BILETY służy tylko i wyłącznie do zakupu biletów, nie do rezerwacji.
5. Opłaty za bilet internetowy można dokonać tylko za pośrednictwem platformy Przelewy24. Samodzielne dokonane wpłaty na konto Teatru bez użycia panelu BILETY będą zwracane.
6. Bilet internetowy należy pokazać na urządzeniu mobilnym lub odebrać w Kasie Teatru w dogodnym dla siebie terminie podając imię, nazwisko i datę spektaklu.
7. Zwroty i zamiany biletów zakupionych online możliwe są jedynie w przypadku odwołania spektaklu bądź zmiany repertuaru.
8. Ewentualne skargi i zażalenia dotyczące problemów przy zakupie biletów można zgłaszać za pośrednictwem Platformy Rozstrzygania Sporów ODR dostępnej pod adresem www.ec.europa.eu/odr
9. Udostępniane przez Państwa dane osobowe (imię, nazwisko, numer telefonu) służą wyłącznie w celu rezerwacji biletów i są chronione zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”