EN
Zdjęcie jest czarno-białe. Na zdjęciu w centralnej części młody mężczyzna. Patrzy w bok, jest skupiony. Gra na konsoli dla dj-ów. Na szyi ma zawieszone białe słuchawki. Jedną słuchawkę ma w uchu. Ubrany jest w czarny sweter. Ma krótkie blond włosy zaczesane do góry. Zdjęcie jest minimalistyczne. Tło jest ciemne.

Nikodem Dybiński autor muzyki

kompozytor, producent muzyczny

Biogram

Komponuje i produkuje muzykę, a także wykonuje ją na żywo solowo, w zespołach i w teatrze.

W procesie twórczym wykorzystuje głównie analogowe syntezatory, taśmy magnetofonowe i różne techniki eksperymentalne.

Działa w takich projektach jak ARS LATRANS Orchestra, Bass Astral x Igo Ensemble, Gypsy and the Acid Queen Orchestra, koko die.Pracował wielokrotnie z reżyserem Radosławem Stępniem, m.in. przy takich sztukach jak DANTON w Teatrze Słowackiego, KTO ZABIŁ KASPARA HAUSERA w łódzkim Teatrze Jaracza, SŁOWACKI UMIERA w Teatrze Starym, STUDIUM O HAMLECIE w AST Kraków.

Australia

Scenariusz i reżyseria: Tadeusz Pyrczak

Premiera: 24.01.2025

Spektakl

Teatr w Krakowie im. J. Słowackiego - Dom Machin

Najbliższe terminy

styczeń
pt 24 19:00
Spektakl zarezerwowany
styczeń
sob 25 19:00
styczeń
nd 26 19:00
luty
czw 06 19:00
luty
pt 07 19:00
luty
sob 08 19:00
marzec
czw 20 19:00
marzec
pt 21 19:00
marzec
sob 22 19:00
marzec
nd 23 19:00
> 15

Zapraszamy widzów do interaktywnego spotkania z bohaterami owładniętymi lękiem, zmagającymi się zarówno z ukrytymi indywidualnymi fobiami, jak i coraz bardziej powszechną obawą przed wybuchem wojny atomowej. Opowiemy historię rodziny, która w środku nocy trafia do portu lotniczego, zaciekle próbując wydostać się z kraju. W intymnej przestrzeni Domu Machin przyjrzymy się, skąd pochodzą nasze strachy, jak szybko potrafimy je sobie przekazywać, a także do czego potrafią doprowadzić. Zapytamy: Jak odróżnić to, co jawi się jako słuszne, od tego, co może być paranoją? Do jak kuriozalnych stanów i reakcji może nas doprowadzić lęk? Czy istnieje sposób, aby skutecznie zapewnić ludziom poczucie bezpieczeństwa? I jak często źródłem naszego przerażenia jest nasza własna bezradność?