EN
Na zdjęciu reżyser Cezary Tomaszewski. Fotografia przedstawia szczupłego mężczyznę w średnim wieku. Tło jest czarne. Mężczyzna stoi. Patrzy przed siebie.Trzyma dłonie w kieszeniach spodni. Ma na sobie niebieską bluzę.Jest siwy. Ma krótkie włosy. Wąsy. Niebieskie oczy. Duże uszy.

Cezary Tomaszewski reżyser, choreograf i performer

Twórca m.in: wyróżnionej przez prestiżowe magazyny Theater heute i Falter autorskiej wersji operetki Franza Lehara „Wesoła Wdówka”, obsadzonej przez cztery polskie sprzątaczki oraz głośnych spektakli muzycznych Capelli Cracoviensis i jubileuszowego solo Jana Peszka: „Dośpiewanie. Autobiografia”, drugiej części Podwójnego Solo.

Biogram

W teatrach w Polsce szerokim echem odbiły się jego realizacje „Wesele na podstawie Wesela”, według Stanisława Wyspiańskiego w Teatrze Kochanowskiego w Opolu, „Nie ma tego złego co by ładnie nie wyszło” w Teatrze Nowym w Łodzi, oraz „Żołnierz królowej Madagaskaru” Juliana Tuwima w Teatrze im. Bogusławskiego w Kaliszu.

Jako choreograf współpracował z Marią Peszek nad teledyskiem do piosenki „Rosół” nominowanym do nagrody Fryderyka i wieloma reżyserami teatralnymi m.in: Evą Rysovą, Katarzyną Szyngierą, Janem Peszkiem, Michałem Kotańskim, Moniką Strzępką, Wiktorem Rubinem, Mają Kleczewską i Bartoszem Szydłowskim.

Jako performer, aktor i tancerz współpracował m.in z Toxic Dreams, Joachimem Robbrechtem, Andreą Bold, Willi Dornerem, Anną Tenta, cie. Sans filtre, Catherine Guerin.

Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale

Autor: Wojciech Bogusławski

Reżyseria: Cezary Tomaszewski

Premiera: 12.12.2020

Spektakl

Teatr im. Juliusza Słowackiego - Duża Scena

120 minut

"Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale" to opera komiczna we dwóch aktach oryginalnie przez Wojciecha Bogusławskiego napisana z muzyką Jana Stefaniego, a właściwie singspiel, czyli śpiewogra inspirowana Mozartem i jego Uprowadzeniem z Seraju i Czarodziejskim fletem. Wystawiona po raz pierwszy w 1794 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie, i od tego momentu pojawia się regularnie na polskich scenach i w repertuarze opery narodowej, a przez Leona Schillera okrzyknięta została pierwszą operą narodową.

Turnus mija, a ja niczyja

Operetka sanatoryjna

Reżyseria: Cezary Tomaszewski

Tekst i dramaturgia: Iga Gańcarczyk , Daria Kubisiak

Premiera: 12.04.2019

Spektakl

Scena MOS - Scena MOS

Najbliższe terminy

kwiecień
pt 05 19:00
Wyprzedane
Bilet do teatru
kwiecień
sob 06 19:00
kwiecień
nd 07 17:00
110 minut
> 15 EN UKR

Do Sanatorium Uzdrowiskowego i Pijalni Wód im. prof. dra Józefa Dietla przybywa grupa specjalnych gości. Siostra Wanda oprowadza ich po ośrodku i prezentuje najbardziej popularne zabiegi. Zwiedzający zastanawiają się, w co warto zainwestować: w turystykę zdrowotną, doznania sensoryczne czy może w wody lecznicze? Najnowsze badania dowodzą, że w 2035 roku woda będzie droższa od ropy.