EN
Na czarno-białym zdjęciu kompozytor Dominik Strycharski. Zdjęcie przedstawia głowę i ramiona mężczyzny. Tło jest szare. Twarz wypełnia większą część zdjęcia. Znajduje się w centralnej części. Mężczyzna patrzy prosto przed siebie. Ma bardzo krótkie włosy i wysokie czoło. Niewielki zarost na brodzie. Duże oczy. Ubrany w szary podkoszulek.

Dominik Strycharski kompozytor, autor muzyki

Polski kompozytor, flecista, wokalista, improwizator, performer i publicysta. Zajmuje się współczesnymi odmianami wokalistyki oraz jako jeden z niewielu w Polsce nowoczesnymi fletami prostymi.

Biogram

Jego ostatnie projekty to Myriad Duo, Prophetic Fall, Doministry. Wydał kilkadziesiąt płyt z zespołami Pulsarus, Prophetic Fall, RHplus, Myriad Duo, Band Fx, Maz Klezmer Band, To Tu Orchestra, Intuition Orchestra, Babie Lato, Kostas New Progrram.

Jest twórcą muzyki teatralnej. Stworzył muzykę do wielu spektakli teatralnych korzystając w niej z wielu gatunków i stylistyk: dla Michała Zadary (Odprawa posłów greckich, Ifigenia), Wojciecha Klemma (Kariera Artura Ui, Piekarnia, Cement, Omyłka), Łukasza Kosa (Starość jest piękna, Kajtuś czarodziej), Katarzyny Raduszyńskiej oraz Natalii Sołtysik. Od roku 2001 współtworzy, jako kompozytor i wykonawca, wielokrotnie nagradzany Teatr Bretoncaffe.

W Teatrze Słowackiego zrealizował oprawę muzyczną do Bolesława Śmiałego Stanisława Wyspiańskiego w reż. Pawła Świątka (2017), a także do spektaklu W ogień! Mateusza Pakuły w reż. Wojciecha Klemma (2018).

Magiczna rana

Autor: Dorota Masłowska

Adaptacja i reżyseria: Paweł Świątek

Premiera: 21.03.2025

Spektakl

Scena MOS - Scena MOS

Najbliższe terminy

marzec
pt 21 19:00
Spektakl zarezerwowany
marzec
sob 22 19:00
Sprzedaż wkrótce
marzec
nd 23 19:00
Sprzedaż wkrótce
marzec
wt 25 19:00
Sprzedaż wkrótce

Adaptacja najnowszej powieści Doroty Masłowskiej prapremierowo na deskach Teatru Słowackiego!

Będzie to miejskie przedstawienie o FOMO (strachu przed tym, co nas omija) mieszkańców nowoczesnych metropolii. Będą to osobiste opowieści o zagubieniu współczesnych ludzi, uwikłanych w rzeczywistość komunikatów prostych i jednowymiarowych, tak nieprzystających do upragnionego wizerunku modernistycznego Europejczyka, który dba o ekologię, jest postępowy i poważnie myśli o przyszłości wszechświata. Będzie to historia o egzystencjalnej samotności, w świecie, w którym relacje z drugim człowiekiem pozostają jedyną realnością, choć każdy kontakt powoduje krwawienie. O bohaterach, którzy zachłannie domagają się wysłuchania, jednocześnie panicznie bojąc się, że tak naprawdę nie mają nic do powiedzenia.

„Magiczna rana” będzie także przedstawieniem czule diagnozującym nieporadności funkcjonowania w formie terapii naszych wspólnych lęków – bardziej lub mniej uświadomionych. Będzie więc znowu o języku – tym razem jednak o języku miłości.