EN
Na czarno-białym zdjęciu kompozytor Dominik Strycharski. Zdjęcie przedstawia głowę i ramiona mężczyzny. Tło jest szare. Twarz wypełnia większą część zdjęcia. Znajduje się w centralnej części. Mężczyzna patrzy prosto przed siebie. Ma bardzo krótkie włosy i wysokie czoło. Niewielki zarost na brodzie. Duże oczy. Ubrany w szary podkoszulek.

Dominik Strycharski kompozytor, autor muzyki

Polski kompozytor, flecista, wokalista, improwizator, performer i publicysta. Zajmuje się współczesnymi odmianami wokalistyki oraz jako jeden z niewielu w Polsce nowoczesnymi fletami prostymi.

Biogram

Jego ostatnie projekty to Myriad Duo, Prophetic Fall, Doministry. Wydał kilkadziesiąt płyt z zespołami Pulsarus, Prophetic Fall, RHplus, Myriad Duo, Band Fx, Maz Klezmer Band, To Tu Orchestra, Intuition Orchestra, Babie Lato, Kostas New Progrram.

Jest twórcą muzyki teatralnej. Stworzył muzykę do wielu spektakli teatralnych korzystając w niej z wielu gatunków i stylistyk: dla Michała Zadary (Odprawa posłów greckich, Ifigenia), Wojciecha Klemma (Kariera Artura Ui, Piekarnia, Cement, Omyłka), Łukasza Kosa (Starość jest piękna, Kajtuś czarodziej), Katarzyny Raduszyńskiej oraz Natalii Sołtysik. Od roku 2001 współtworzy, jako kompozytor i wykonawca, wielokrotnie nagradzany Teatr Bretoncaffe.

W Teatrze Słowackiego zrealizował oprawę muzyczną do Bolesława Śmiałego Stanisława Wyspiańskiego w reż. Pawła Świątka (2017), a także do spektaklu W ogień! Mateusza Pakuły w reż. Wojciecha Klemma (2018).

Magiczna rana

Autor: Dorota Masłowska

Adaptacja i reżyseria: Paweł Świątek

Premiera: 22.03.2025

Spektakl

Scena MOS - Scena MOS

Najbliższe terminy

marzec
czw 20 19:00
POKAZ PRZEDPREMIEROWY
Bilet do teatru
marzec
pt 21 19:00
POKAZ PRZEDPREMIEROWY
Bilet do teatru
marzec
sob 22 19:00
marzec
nd 23 19:00
Wyprzedane
Bilet do teatru
marzec
wt 25 19:00
kwiecień
śr 09 19:00
kwiecień
czw 10 19:00
kwiecień
pt 11 19:00

Adaptacja najnowszej powieści Doroty Masłowskiej prapremierowo na deskach Teatru Słowackiego!

Magiczna rana jest spektaklem o próbie wejścia i utrzymania głębokich związków partnerskich w powierzchownym społeczeństwie kapitalistycznym. Niczym podczas nauki pierwszego tańca bohaterowie starają się nie pogubić kroków przy okazji opowiadając historie swoich niepowodzeń, związków, w których wspólnie „pogubili” kroki.

Spektakl składa się z opowieści postaci, które zawiedzione prawdą na temat dotychczasowej egzystencji, próbują od niej uciec na wiele różnych sposobów. Historie gorzko-śmiesznych bohaterów składają się na wielowymiarowy oniryczny obraz społeczeństwa uwikłanego w próby wyrażenia wewnętrznej pustki. Tym razem w języku współczesnej miłości.